top of page
Search

Většinou jasno, ale jenom o prázdninách

Ptali jsme se našich partnerů a členů, jaké měli léto po tom dlouhém půstu, kdy jsme (skoro) nikam nesměli. Většinou plno, skoro "overbooking" co se ubytování týká (tedy kapacity plné, užily by se i další). Horší se to zdálo v Brně, městský turismus nic moc. Pokud přijde druhá podzimní vlna, sezóny jako celek bude hodně slabá, jaro chybí už teď a pokud bude chybět i podzim... Uvidíme, musíme to přežít.


Comentarios


Logotyp_jihomoravsky_kraj_RGB_web.jpg
Logotyp_jizni_morava_centrala_CZ_RGB_sma
mmr_cr_rgb.jpg
Destinaci Brněnsko finančně podporuje Jihomoravský kraj
Projekt Marketing turistické oblasti Brno a okolí 2023 č. 117D722003M11 byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.
 
bottom of page